Hej då söndag..

Ja, söndag är snart slut och det betyder att det måndag imorgon, skola och såklart en ny vecka igen. Det så tråkig. Varför kan det inte finnar två lördag? och två söndagar? Helgen har fakrisk gått fort. Lite för fort. Jag hinner inte göra så många grejer som jag hade planerat men, det är ju så det är.

När jag loggade in på msn vad min bästis, Tindy inne. Hon är nämligen i Thailand i ca två veckor. Sakna henne som tusan och nu är hon inne så jag kan fråga henne en massa. Hon kommer hem på torsdag och sen kommer hon inte till skolan för än måndag (inte denna mondag som kommer). Hon ska nog snart logga ut för i Thailand är klockan ca 21.00. :( Men nu ska jag läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0